Då var vi där igen då

2013-08-21 14:03:00
Hej sötisar! Ligger i sängen och smsar och kikar lite för att försöka komma på andra tankar och piggna till och bli lite gladare, det går väl som det gör.. Mådde piss imorse och har knaprat i mig 6 st alvedon sen jag vaknade runt 8 imorse för att ens kunna stå på fötterna då jag övervägde om jag skulle gå till skolan eller inte imorse. Men jag gjorde det, vi fick nya schemat och fick reda på att vi ska få läraren som alla hatar i eng.. Efter en halvtimme fick vi dra så jag, Filippa, Nattis och Amanda drog upp till centrum och fixade lite och käkade på tacobar! Så underbart att träffa alla igen, de är aldrig nå strul och vi har alltid skitkul. När jag kom hem så kom tårarna och det är dom jag har försökt isolera mig från nu ett tag.
Ska fixa mig lite, ta några alvedon sen dra till Marcus. Får se när jag bloggar igen, puss!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback