Here we go again!

2013-08-03 22:49:01
Hej sötnosar! Är verkligen inte van med blogg.se än så det har tagit ett tag för att få i ordning på allt igen hehe.. 
Nu är jag iallafall här and I'm here to stay! Förhoppningsvis.

Idag runt 16 kom My förbi en sväng och vi snackade en massa skit och hon pillade lite med mina ögonbryn osv. Hade egentligen tänkt att dra ut på äventyr med Filippa och en kompis ikväll men jag orkade inte så jag blev sängliggandes och kollade på Segemyhr! Strax efter 12 slaget blir jag upphämtad och rullar mot Marcus.

Tänkte ragga på nån designkunnig inom en snar framtid, så här kan vi inte ha det!! Ha det bra så länge så hörs vi!

 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilken fin klänning :)

Svar: Tack så jättemycket! :)
Sara Lundgren

2013-08-05 @ 12:54:31
URL: http://www.nattstad.se/hannypandy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback