Torsdagis

2013-08-22 20:25:00
Hej sötisar! Ligger och lyssnar på musik och snackar skit med Marcus.
Skoldagen var väldigt onödig haha.. Vi gick runt med treorna och tog kort på saker typ..? Slutade runt halv 2, tog sällskap på bussen med los brudos sen kom Marcus hit och sängen blir inte tom inatt. Börjar 12 imorn, inget jag klagar på kan jag ju säga. Dock så startar schemat imorn men det ska bli skönt och på måndag börjar träningen igen!

Igårkväll var det planerat att spendera natten hemma men det slutade inte så, jag blev kvar en kvart hemifrån och åkte hem imorse runt 8 när Marcus åkte till skolan och duschade, åt frukost och fixade mig sen drog vidare till skolan. 
Morgondagens planer är lite oklara men det blir nog bra till slut, vi hörs imorn iallafall. Puss!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback