Torsdag

2013-08-08 13:04:00
Hej på er! Kom hem från Marcus för en stund sen och idag står jobb på schemat. 
Jag och Marcus drog imorse ut på våran, nu för tiden, morgonrunda och jag har träningsvärk i ryggen och rumpan från tidigare mornar. Vi ska även spela lite bedminton inom de närmsta dagarna, superkul!

Jag, Filippa och Nattis drog runt lite på stan sen satte vi oss med Alice och snackade massa skit och hade trevligt och på kvällen så drog jag och Marcus ut och mötte upp Danne och spelade lite fotboll och basket, det var jättetrevligt och fan vad jag saknar basketen :( Ibland ångrar jag att jag slutade.. Vi kom iallafall hem runt 12slaget och hoppade in i duschen och la oss i sängen direkt. Vi hörs lite senare om kommande planer, puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback