råknas

2013-12-29 11:27:00
Godmorgon! Idag står jobb på schemat, även fast jag är helt död så ska jag kämpa hihi
I torsdagskväll drog jag ner till Nynäs och umgicks lite me kåmpizarna, vi gled runt lite bla till vega baren
I fredags mötte jag och Amanda upp Filippa för lite mellandagsreashopping. Brände 1500 kr men det känns bra, fick med mig massor av grejer jag behövde! Senare på kvällen drog vi hem till Nicklas och drack lite öl och rosé, drog sen vidare nånstans. Det var en bra kväll och landade i sängen runt 9. Och så upp igen efter 4 timmar sömn för att möta upp Filippa på hovet för hockey, plockade tyvärr bara med oss 1 pinne men det var fortfarande en riktigt sur förlust. 

men men, inte hänga läpp för det. Får se vad som händer ikväll efter jobbett, pussss


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback