the weekend

2013-11-10 18:35:49
Hej på er babes! Har nytt tryckt i mig lite middag och givit far blommor osv, cozzzyy. 
Har spenderat hela helgen i Nynäs, från fredag eftermiddag till söndag eftermiddag.
Efter skolan i fredags drog jag och Amanda hem till henne, lite senare hämtade Robin och Beck upp oss och vi drog till Heron för att kolla på Insidious 2, och fyfaaaan va läskig den va.. Helt ärligt så har jag aldrig varit så rädd i hela mitt liv, men det var värt pengarna gånger 1000 iaf! Sen var vi ute och åkte bil och träffade folk till kl 3, när vi kom hem slocknade vi dirr haha. På lördagmorgon åkte vi och handlade julmust och ostbågar och bara mös sönder framför Harry potter tills Larsson och Robin kom och vi rullade mot Beck och krökade, hade tänkt vara nykter i helgen men blev bjuden på en hel fylla, bättre lycka nästa gång haha!  Kom hem runt 1 och slockade dirr då också haha. 
Imorse vaknade vi runt 10 och Robin kom över och vi bakade cupcakeeees, woho! 

Nästa vecka väntas massa plugg och bla en guidning.. hehe nervoooous, puss!

Jag och Amanda köpte varsin tröja i fredags, fina va?!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback