Friday bitchiasos

2013-10-18 18:26:00
Hej på er! Förlåt för dålig update!! Kom nyss hem från gymmet som inte gick nå vidare idag, ska krypa ner i sängen och kolla på Greys Anatomy tills de är middag och sen ska jag träffa Filippa och Nattis för utgång! 

I eftermiddags hämtade mamma upp mig och vi åkte till läkaren och fick lite tider osv sen mötte jag upp Lisa, Nattis och Filippa för Lisa ville fota oss. Och bilderna blev superfina!! Kommer lägga upp lite så fort jag får dom! :) ca 7 år sen jag träffade Lisa om man inte räknar med på en fest förra vintern då jag var full som en kastrull, tycker inte det räknas haha! Så synd att man glider ifrån varandra så mycket..
Orkar faktiskt inte skriva nå mer, låter lite bilder tala istället. Puss!

Min fina vän Nattis fyllde år i onsdags och det firade vi med en liten 7000-kcal tårta haha!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback