Fuckday

2013-09-16 19:21:22
Hej på er! Världens sämsta dag, provade en pwo idag innan träningen och jag har precis nästan återhämtat mig. Har mått så otroligt dåligt, varit både svim och spyfärdig sen kl 15 ungefär, min kropp skakar lite fortfarande.. Prova fan aldrig Ripped Hardcore, det är ej mänskliga doser i det! Som tur är har Najaden världens sötaste personal. Simon satt med mig och gav mig banan och en flaska vatten gratis och satt och snackade med mig och fick mig att äta och må lite bättre. Är ytterst tacksam!

Sov en stund när jag kom hem och har precis tryckt i mig lite kyckling, ska dra i mig lite kvarg lite senare då det slinker ner väldigt lätt. 
Marcus kanske kommer och spenderar natten här lite senare och jag ska försöka rensa upp lite i mitt rum. Puss s länge!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback