Härliga torsdag

2013-09-19 16:48:41
Har hållt på o fixat lite här hemma, vi håller på ju på att renovera badrummet här hemma så det är hur stökigt som helst o så! 
Det har varit en helt okej skoldag med 1 prov, slutade halv 2, körde till kakeldax och beställde kakel och en tripp till bauhaus för badrumsskåp, hihi det är så kul att köra! :D

Igår iallafall, vinst med hela 7-2 mot Oskarshamn! På vägen hem lät jag som om jag rökt och druckit whiskey i 50 år och imorse var det ännu värre, tills jag kom till skolan. Det var iallafall grymt, sen när jag kom hem så sa pappa att han ville bjuda mig o tjejerna ner till Västerås imorn så imorn kl 14.30 är vi på plats på stadion för att hoppa på bussen med Järnkaminerna för att krossa Västerås! Sitter och dricker ingefärate med honung för att det ska kännas lite bättre i halsen då min röst kommer ligga på helvarv från kl 14.30 till efter midnatt!!! Shit jag är så taggad och jag har fan världens jävla bästa pappa! Därav mitt överlyckliga inlägg igår, 7-2 vinst och Västerås, woho!!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback