The telephone can't take the place of your smile

2013-09-02 22:24:26
Hej sötisar! Har precis kollat några avsnitt av Kvarteret skatan, inte överdrivet roligt men hade inget bättre för mig haha.. Morgondagen blir fullspäckad, går i skolan från ca halv tio till halv fem sen ska jag och Filippa in till Globen och Hökarängen för att fixa lite grejer sen rullar jag hemåt och pluggar lite och förhoppningsvis somnar tidigt. Hoppas att jag ska börja bli lite piggare nu när träningen har satt igång igen, det ska bli skönt.

Individuella valen börjar imorn iaf, det ska riktigt kul. Jag ska gå turism med den bästa läraren jag nånsin har haft så det kommer att bli super! Tänkte sätta på myslistan och mysa lite med min fyrkantiga, mjuka älskling. Godnatt!  

 

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad ingår i kursen turism? :)

2013-09-02 @ 22:43:56
URL: http://fames.se/emmalindblom
Postat av: Jessica Alsterblad

Sv: Tack, första dagen idag och det känns riktigt bra! :)

2013-09-03 @ 20:14:02
URL: http://alsterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback