wohoo

2013-11-04 12:52:08
Hej sötisar! Sitter på min andra och sista lektion för dagen och bara vill härifrån.. Den här veckan är fullmatad med massa plugg, tentor och prov. tillräckligt mycket för att man ska kunna ligga hemma och gråta med massa choklad.. pallar inte haha!

Har iallafall haft en grym helg! I fredags drog jag in till stan och träffade Emma och Johannes igen, vi fick en ny kompis på Carlings och hade skitkul! Vid 7 drog jag vidare till Hovet för lite hockey där vi kammade hem segern. När jag kom hem runt 10 så hade jag planerat att softa hemma och bara ta det lugnt men sen så ringde Amanda och grabbarna och runt 12 så hämtade dom upp mig och vi åkte bil i fyra timmar.. Landade runt 5 hos amanda och krigade upp kl 11 dagen efter för att dra till centurm och fixa ett skolarbete. Vi mötte upp Nattis och Filippa och åkte sen hem till amanda igen och pluggade massa. Drog sedan hem till Robin och krökade sönder, kom hem kl 06:30 i söndags men hade fan svinkul!

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback