Filåååt!

2013-10-23 17:47:08
Hej på er! Har precis tryckt i mig middag och suttit och snackat massa skit med familjen och sitter nu och dricker te som smakar satan.. Botten upp! 

Har sugit på att uppdatera men jag har faktiskt inte pallat och det har inte hänt överdrivet mycket saker faktiskt :)
Var på gymmet idag och det sög, gick åt helvete och mår allmänt dåligt över det haha. 
Mitt liv med Greys tuffar på som vanligt och snart är det helg, den är fullspäckad och jag är supertaggad! 

En bild från fotograferingen med Lisa. Jag tyckte personligen att jag ser lite stel ut men Lisa tyckte det blev den bästa från hela fotograferingen och Nathalie tyckte det var den finaste bilden hon sett på mig så jag får lita på det hehe.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback