hey do you remember?

2013-10-09 18:23:20
Hej sötisar! Har precis tryckt i mig lite firre till middag och sitter och matkomar mig lite, sköntskönt!
Armpasset igår gick galant, fick höja massa vikter och det kändes svinbra hihi! Kom hem och somnade som en stock 20.30, vaknade 1 timme för sent imorse men kom ändå bara 5 min för sent till skolan.. Är jag inte kung eller?! ;)
Blev dock ingen träning idag då min rygg har börjat spöka igen, har hur ont som helst i svanken och det strålar ner i rumpan, låren och ljumskarna.. jätteobehagligt. Blev rekommenderad att köpa mig ett bälte till benpassen så jag ska ge det ett försök och se om det blir bättre!! 

Har införskaffat mig ett nytt skal till luren, en mössa och så jackan så jag ska fota allt imorn!! Det lovar jag :D pusS!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback