En bättre fredag

2013-09-14 01:21:51
Ikväll har faktiskt varit en av de roligaste kvällarna på länge.. Jag, Filippa och Nattis drog hem till Filippa och lagade mat och en pannkakstårta, för er som inte känner oss så Ja, det är ett skämt med BFFs 4-ever!! hade en liten photoshoot och sen mot kvällen så spelade vi sällskapsspel! Haha det låter skitstelt och tråkigt men har skrattat väldigt mycket och det känns skönt att man kommer att vakna upp imorn och vara pigg och glad! Pappa kom och hämtade mig runt halv 1 och imorn blir det uppstigning kl 6 för att åka och hjälpa Marcus pappa på en tävling! Tror dock ej att vi kommer att komma iväg i tid men det lär ju visa sig

Igår var det ju hockeypremiär på agendan och fan vad jag har saknat det!! Den sjuka vreden som går till 100% ren lycka på några sekunder är sjuk, hur pulsen är så hög i näst intill 3 timmar är sjuk! Så vann vårat kära Djurgården och Ölvestads hyllning var underbar. Önskar verkligen att jag stod i klacken igår kväll!!

Hur som haver, puss godnatt :*

 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback