Eternal flame

2013-09-10 19:49:32
Kom hem från gymmet för ett tag sen, blev ett jättebra ryggpass med Joel! Han tränar på iForm där jag tränade förut men nu har jag inte varit där sen nyår ungefär, kändes jättekonstigt att vara tillbaka. Det där stället är cursed för mig haha!
Det är sjukt hur mycket man märker att psyket hindrar en, när man är omedveten om nåt och efteråt märker att shit var det verkligen så tungt?! När man egentligen hade tänkt att "det här kommer jag aldrig att klara" och sänker vikterna.
Det har jag speciellt märkt när jag kör bänkpress, när jag känner att jag inte pallar och nån står och passar och man tror att personen hjälper till så klarar man dom där sista 3 repsen fast man gjorde allt själv. Tänk på det, många av gränserna sitter i ditt huvud!

Tänkte snart hoppa in i duschen, trycka i mig lite kvarg sen ta och lägga mig! Börjar tidigt imorn, tjoho! Det bästa är faktiskt att jag inte har ångest över att gå till skolan, rättare sagt så tycker jag om att gå till skolan på mornarna för jag har så jävla kul när jag är där. Nu känner jag att det blev väldigt långt.. Puss!


En bild från dagens session. Det blev en sjukt dålig bild faktiskt! Men men!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback