Härliga fredag!

2013-09-27 13:02:00
Hej sötisar! Guuud va segt det var att gå upp imorse, hade velat ligga kvar i flera timmar under mitt underbara täcke, jag älskar det!!!
Har iaf suttit och mailat lite och hoppas få svar redan idag så jag kan boka!! :D Har massa grejer att beställa nu inom den typ närmsta veckan, exciiiiiting!
Slutade kl 11, skulle egentligen gått på språk 3 timmar senare men pallade ej och skulle vara helt ensam så jag och Filippa drog till centrum och jag köpte en supersnygg jacka!!!! Åh är typ kär hihi sen åkte vi åt olika håll.
Om nån timme ska jag möta upp My och vi ska hem till Filippa och spendera kvällen och natten där, supermysigt! 

En bild på mig och Amanda från förra fredagen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback