Trötta fötter och ett trött huvud

2013-09-03 20:53:00
 Hej sötisar! Efter skolan så drog jag och Filippa och gjorde en uppgift vi fick idag på turismen. Så har gått runt heela eftermiddagen fram till ungefär halv nio i stan och sen till Hökarängen och sen hem. Är helt slut i huvet och mina fötter är helt ömma haha! Har iallafall haft askul och har fått saker gjorda så jag kan lägga lite bakom mig, det är alltid skönt :)

Nu tänkte jag iallafall slänga i mig lite middag, tvätta bort sminket, sen lägga mig i sängen och kolla på tv. 
Börjar 8 imorn sen är det lite oklart vad eftermiddagen och kvällen bjuder på. Puss!

 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: Ååh, låter ju superkul :D

2013-09-03 @ 22:50:09
URL: http://fames.se/emmalindblom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback