Helgen

2014-01-13 12:10:41
Hej sötisar! Sitter i skolan och snackar lite med brudarna och kom på att jag måste uppdatera lite här.
I fredags efter Farsta drog jag som sagt o sov hos en kompis, vi låg och kollade på film tills kl 3 typ.. Sen på lördagkväll drog jag hem en snabbis och käkade middag och duschade, sen drog jag ner till Amanda och softade. Vi satt och chillade hos Beenan med Linus, vid 12 fick grabbarna för sig att köpa lite sprit och bjuda dit folk så det slutade i krök. Hade ganska trevligt, vi drog vidare till Trehörningen och landade hemma runt 8. Var helt död hela söndagen, åkte hem och käkade middag och duschade och drog sedan till en kompis och sov där.

Det var väldigt jobbigt att gå upp imorse, det lockade att ligga kvar där med honom och mysa.
Ska plugga hela dan, om jag inte somnar.. puss

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback