tisdag den 7e januari

2014-01-07 18:53:13
Hej sötisar! Har precis tryckt i mig lite käk och så kom jag o tänka på min lilla blogg. Ser att det fortfarande är några trogna läsare som kikar in även fast jag typ aldrig skriver, hihi.

Igår gick jag upp runt 8 för att dra till gymmet med My, körde axlar, mage och lite armar och det känns idag hehe.
Strosade hem och duschade osv och drog sen in till hovet och mötte upp Filippa och Matilda för lite hockey. Storsatsning och så äckligt skönt drag, 3 pinnar och höll även 0an med slutresultat 4-0, så härligt! Fick sen skjuts till en kompis där jag spenderade natten, kollade på de två sista sagan om ringen filmerna tills vi till slut somnade runt 2-3 typ? 
vaknade typ 1 idag och fick skjuts hem efter att vi gjort amerikanska pannkakor som tog mig till himmlen hehehe, svingott. 

Imorn börjar skolan igen, har dock bara 1 lektion då alla andra är inställda så jag slutar kl 9 och då ska jag, Filippa och Nattis ut på äventyr sen ska jag möta My på gymmet på eftermiddagen. 


1. Storsatsningen igår, sveriges yngsta och tyngsta klackledare! // 2. Tina kirrade hemmagjord plankstek! underbart //3 & 4. Nyår! Hade det grymt kul! //5. Bastuhäng med finaste!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback