Gårdagens härligheter

2013-08-05 12:43:16
Hej på er! Jag kom nyss hem från Marcus, jobb står på schemat sen ska jag och mamma ut och övningsköra lite, det var alldeles för länge sen.. Gud vad jag trivs här på blogg.se igen förresten..

Igår var jag och Marcus på IKEA med hans föräldrar, vi blev lite rastlösa så vi körde chickenrace med vagnen mellan hyllorna, barnen i oss finns självklart fortfarande kvar! Efter IKEAbesöket åkte vi och handlade lite kyckling och sallad som vi sedan fixade till och grillade när vi kom hem. Efter middagen hade vi planer på att gå ner till sjön och fiska men icke, det blev mys framför en film istället!

Tänkte ta och lägga upp lite bilder på nya medlemmar i min garerob, håll utkik!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback