Måndag igen

2013-08-12 13:48:00
Hej på er! Då var det måndag igen, idag blir det jobb och övningskörning med mami sen kommer min ängel och spenderar natten här.
Gårkvällen blev väldigt annorlunda än tänkt då vi skulle åkt in till Grönan för att se Tenacious D men som nog dom flesta vet så stoppades insläppet vid 4, det var lite tråkigt men jag gråter inte över det, är inget direkt fan men Marcus hade sett fram emot det väldigt länge så jag tycker lite synd om honom!

På torsdag åker jag till Mallis och är borta i fem dygn, kommer hem dagen innan skolan drar igång igen och det ska bli så otroligt skönt! Sitter dock redan och taggar inför nästa sommar när brudarna sticker iväg till Zakynthos! Ska även försöka hinna åka iväg nånstans med Marcus i vinter eller nästa sommar! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback