Måndagsbarn

2013-08-26 14:58:00
Jag kom precis hem från skolan och möts av en både glad och pratglad familj så nu är jag också glad! Älskar att sånt smittar av sig. 

Ganska värdelös dag idag, började med 45 min idrottsteori, en skitlång lunch och sen 1,5 timme engelska med en ny lärare som ger oss en helvetesuppgift som ska vara klar till onsdag så jag ska fixa med lite bilder från Spanien sen ska jag fortsätta med den så jag har det klart. Jag är en sån människa som gärna gör saker i sista sekunden för att jag tror att jag har all tid i världen, det ska det verkligen bli en förändring på! Ett stressmoment mindre för min del då min kropp typ inte kan hantera stress. Hann även upp till centrum en sväng med Filippa efter skolan. 





 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback