Resfeber!

2013-08-14 21:45:48
Jag har i princip packat klart allt, bara det sista som ska packas imorn bitti! Är jättetaggad och det ska bli så skönt att komma iväg till värmen, och jag älskar Illeatas, dit på Mallis som vi ska till. 
Ligger iallafall nyduschad i sängen nu och smsar och kollar på Segemyhr, ska upp runt 3 imorn bitti så jag funtar på om jag ska sova vid typ 12, 1 så jag är pigg vid 3 så kan jag sova på planet sen.. det återstår att se!
Jag uppdaterar imorn bitti från bilen eller Arlanda, puss på er!

Bild från midsommar, Gabbe tankad som aldrig förr haha!
 

Kommentarer
Postat av: Alvis

Hej! Vilken jättefin och läsvärd blogg du har, Verkligen! :)

Kika gärna in på min blogg och lämna en kommentar eller två.

Har även lagt upp en kort berättelse angående min ätstörning, SE DEN GÄRNA!!

Ha en bra kväll, Kram! ^^

2013-08-14 @ 22:13:01
URL: http://PeaceOfLove.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback