Back on track!

2013-12-25 14:04:20
Hej sötiar! Har inte bloggat på jättelänge jag vet, har inte haft lust eller tid men jag tänkte att jag skulle sätta igång lite nu.. Kommer lägga upp lite bilder på vad som har hänt den senaste tiden i nästa inlägg!

Igår var det julafton som var otroligt trevligt. Känns som att allt handlar om julklappar, jag saknar nästan gårkvällen lite.. Mycket intressanta samtalsämnen kom upp och jag älskar verkligen min släkt, helt underbara! 
Självklart fick jag massor av fina julklappar som jag är otroligt tacksam över!
Igår när vi vakande så åkte vi även iväg till kyrkogården, ingen ska behöva vara ensam på julafton och vi alla saknar er...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback