wopwop

2013-11-19 21:13:11
Hej sötisar! Har precis kommit ur duschen och sittter och kollar på the big bang theory medans resten av Sveriges befolkning kollar på fotboll. Efter skolan hämtade mamma upp mig och Amanda och vi åkte med och handla sen rullade vi hem till mig, det blir ännu en natt med min fina då det är filmdag imorn igen så det blir enklare att åka från mig! Hade filmdag igår också och började 9 med att kolla på film sen fick vi åka hem vilket kommer att upprepas imorn!
 Igår efter bion så drog jag hem och tog en nap och drog sen hem till Marcus, vi snackade skit, gick och handlade chips och slog på en film.. Kom hem vid 22 och landade i sängen ganska nära inpå det. Livet känns bra och jag är glad. tut tut!

 

Kommentarer
Postat av: Amanda

UFUPPDAFADEFERAFA NUFU VAFAFAFAN, AFANNAFARS BLIFIR JAFAG AFARG

2013-11-27 @ 09:50:20
URL: http://tegnerudamanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback