Bajsdag

2013-10-10 19:26:09
Hej sötisar! Sämsta dagen på länge idag... Kommer till skolan imorse, min dator har slutat fungera så sitter hos teknikern i typ 1 timme, han säger att han måste blåsa ur min dator så jag fuckar typ ur för han sa att allt skulle försvinna men han lyckades fixa det hihihi, sen så när vi kom till lektionen inser jag att jag kommer fan inte bli godkänd i SV 2 då jag inte fattar ett jävla helvete, sen var det äcklig lunch i skolan så jag gick hungrig, sen så har jag så jävla ont i ryggen att jag inte kan träna... Kan det på riktigt bli en sämre dag????

Jag ställde mig iaf och lagade kyckling till middag och det räckte även till matlåda imorn så lite glad är jag hehe.
Har ingen jävla ork att fota det jag köpt då jag har jätteont i ryggen... jävla helvete.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback