Fredag & lördag

2013-10-12 12:36:10
Hej sötisar! sitter i sängen och tar det lugnt, lyssnar på musik och smsar lite.. ska snart gå och ta en dusch och fräscha till mig! Dagens planer är ännu lite oklara, men det blir bra vilket som! 

Igår blev jag sängliggandes pga mitt jävla ryggskott, det är mycket bättre idag men fortfarande inte ok. Ska knapra i mig lite painkillers och hoppas på att jag pallar hitta på nåt ikväll. Satt hela gårkvällen och skypade som sagt, åkte även till centrum på eftermiddagen emd mamma och småshoppade lite. Bla nya gardiner till mig och en ny matvåg. Drog med oss lite kebab och vaniljkvarg också, fredagslyx hihi! 

Köpte även med mig lite choklad hem till papsen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback