Freeeedag!

2013-09-06 08:46:00
Då var det fredag igen, ikväll vankas utgång och jag är så taggad på livet. Sitter här och äter min kvarg och mina ägg och kollar runt lite, lämnade Marcus vid bussen för en liten stund sen. Han kom hit igår efter att jag kom hem från gymmet, har numera träningvärk i hela benen, rumpan, armar, bröstet och ryggen. Tjoho! 

Igår så åkte klassen in till stan för en typ guidning och efter den så drog jag och Nattis runt i stan och käkade och kollade runt lite. Lyckades komma för sent och drog sen till gymmet och körde. Blir ingen träning idag då både jag och My känner oss risiga. Tänkte skriva lite när jag kommer hem från skolan, puss!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback