Mitt andra hem

2013-09-02 18:15:25
Som texten på tröjan lyder.. Mitt andra hem! Fyfan vad jag älskar det här, första gången på flera månader jag befinner mig i gymmet igen och det känns underbart! När vi var klara så skakade benen även fast vi körde armar och axlar. Det här kommer att fortsätta storartat, 4-5 gånger i veckan beroende på hur mycket det är i skolan osv. 
Är på så bra humör och sitter och pratar med min fina vän Jocke om dagens session osv, tänkte fira med att dra till med en beställning på GG! 



 

Kommentarer
Postat av: Jessica

SV: Haha ja, det är sjukt kul! Börjar college imorgon! Haha tack, men jag fuskar ju lite eftersom jag bor hos min farbrors familj hehe :)

2013-09-02 @ 19:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback