torsdag

2013-09-26 19:29:20
Hej sötisar! Sitter i mitt nystädade rum och tänkte snart ta en dusch sen fixa mina naglar som är en ren katastrof just nu sen skriva klart en uppgift som är en vecka sen nu hehe.. 
Efter skolan hämtade mamma och bror upp mig och vi åkte och handlade nya täcken och kuddar, ska bli så himla mysigt att krypa ner i dom ikväll :D

Igår kom färjan till Nynäs runt 11, drog hem och softa sen åkte jag och mötte upp Filippa och Nattis och åkte hem till Nattis för att plugga inför provet som vi hade idag.. Det blev dock mycket mer skitsnack än plugg men jag kände ändå att provet gick bra idag!
Jag tror att jag vet vad jag ska vara på halloween också, WOHO PUSSSSSS


"Ord kan inte beskriva hur mycket du betyder för mig och jag uppskattar allt du gör för mig"
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback