Världens bästa dag

2013-09-21 13:21:08
Hej sötisar! Jag mår bajs idag, haha! Jag har svullna ögon, ingen röst och en rinnande näsa! Med tanke på att vi krökade från 15 till 01 typ så är det ändå okej haha!
Men gårdagen var så otroligt underbar och jag längtar tillbaka! Vid 15 började vi kröka som sagt och skapa en atmosfär i bussen som var grym! Taggade varandra och hade skitroligt, när vi kom fram till Västerås så satte vi oss på puben med grabbarna och drack öl och sjöng som fan, sen drog vi vidare till matchen som för visso inte gick så bra men det var grymt att stå där och stödja vårat Djurgården! Sen på vägen hem fortsatte alla kröka och hade skitroligt trots förlusten vilket jag tycker var underbart att ingen hängde läpp! Kom hem runt 1 och la mig och sov direkt. Har träffat så otroligt mycket härligt folk med lika stort hjärta för det här som en själv och gårdagen var en av de roligaste i mitt liv. Tack världens bästa pappa! 


 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback