Wrecking Ball

2013-09-11 21:26:52
La precis på ett 1 timmes långt telefonsamtal med min babe, snackade bara massa skit! Har inte träffat honom sen i söndags och kommer inte få träffa honom förän på lördag!! Bizi peepz. Haha skoja, har inget liv förutom träningen hehe
Ställde mig iaf och bakade proteinbars lite tidigare idag och shiiiit vad gott det blev! Dom blev dock lite för kladdiga så får göra lite justeringar till nästa gång! :D

Jag bestämde mig för en stund sen för att jag ska cykla till skolan imorn då jag börjar halv 11. Ska bli sjukt skönt och kul faktiskt. Slänger in nåt när jag är i skolan eller när jag kommer hem från skolan

Bild från innan sommaren, kan nog inte beskriva hur taggad jag är på mitt liv just nu! 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica Alsterblad

Kan du skriva ut receptet på dina protein bars? :)

2013-09-15 @ 21:26:06
URL: http://alsterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback