plugghäst

2014-01-15 19:22:11
Tog en liten paus från mitt brutala pluggande och jag måste faktiskt erkänna att jag har varit ganska duktig trots att jag har nått toppen av ångesten och jag mår fan inte bra asså.. :( som tur är kommer han hit om en timme och förhoppningsvis ger mig lite styrkekramar ♥

Skulle egentligen dragit till gymmet efter skolan men det blev inte av idag heller då jag idag på lunchen fick reda på att vi har prov imorn som jag trodde var om en vecka, så det blev hem och panikplugga till prov, tentor och små skitläxor. Kommer förmodligen inte bli nå gym imorn heller då jag fortfarande har alldeles för mycket att göra, men vi får se imorn! Jag suger och nu ska jag fortsätta plugga, pusssss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback