Tisdag den 21a januari.

2014-01-21 18:24:24
God kväll! Sitter i skrivande stund och pluggar.. igen?! Finns ingen ro, håller på att bli galen :o
Slutade iallafall 4 timmar senare idag vilket var väldigt skönt så jag drog till gymmet som var nästan tomt, det var RIKTIGT skönt. Är trött i hela kroppen och huvet, har stått och lagat middag med mamma, nu ska jag plugga en stund sen ska jag sätta på en skön film och somna till den. 

Igår var jag hemma från skolan för jag hade en brutal huvudvärk, trots det blev jag tvungen att sitta och plugga matte till provet vi hade idag, det gick väl helt okej. Vågar inte säga för mycket.
Sen drog jag in till Hovet för att möta Filippa och Nathalie för hockey. Det var ingen bra match och den slutade i förlust på straffar. På vägen hem stannade jag och träffade honom i 10 min innan jag åkte hem och pluggade massa mer matte.. Är så trött på allt plugg nu, vill ha sommarlooooov!!!!!
 

Kommentarer
Postat av: Filippa Danielsson

nu ljög du, du slutade ju förfan 4 timmar tidigare och inte senare ;)

2014-01-21 @ 21:08:17
URL: http://filippadanielsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback