Underbar helg,

2014-01-19 19:46:29
Hej sötisar! Sitter här med ångest som fucking vanligt och skriver på min sista historieuppgift i mitt liv..
Är så trött fysiskt och psykist att jag inte kunde hålla bort tårarna när jag kom hem idag..

Helgen har spenderats me grabbarna och Amanda. 
I fredags drog vi en spontanare och drog till heron city och kollade på paranormal activity, jag tycker att de två första är bäst och läskigast.. och igår drog alla hem till Eric och drack lite öl och badade bubbel. Landade i sängen runt 7-8 och hade då suttit i poolen i ca 3 timmar, mysigt!

Imorse gick jag och Calle upp och gjorde pannkakor till hela gänget vilket var väldigt uppskattat haha...
Imorn är det måndag igen och jag orkar fan inte mer.

Sov gott!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback